sobota, 21 maja 2011

Oh, Dawid!

Mimo, że polski show-biznes mnie żenuje tak samo jak te wszystkie udawane gwiazdki, muszę przyznać, że część FASHION prezentuje się o wiele lepiej. Możemy się pochwalić najlepszymi modelkami, które podbiły miliony serc na całym świecie. W prawdzie program Top Model, nie utrzymał oczekiwanego przeze mnie poziomu. Jednak kilka dziewczyn faktycznie ma coś do zaoferowania. Niestety program (przynajmniej w moich oczach) nadał im trochę tandety. Lecz coś musi w nich być, gdyż kilka z nich utrzymuje się "w towarzystwie" do teraz. Zaowocowało to ostatnio całkiem udaną kampanią Dawida Wolińskiego. W programie ostro krytykował modelki i ich stylizację, jednak niektóre z nich szczególnie wyróżnił, podejmując się współpracy z nimi. Nie przepadam za jego projektami, jednak jego rysunki na zdjęciach totalnie mnie zaskoczyły. To było coś nowego, czego nie widziałam wcześniej u innych polskich projektantów. 
SIMPLY STUNNING!


P.S. Moją faworytką od początku była Nicole Rosłoniec z mega uroczą diadestmą. Niestety kontuzja kolana, nie pozwoliła jej dotrwać do końca programu. Ah ah. Chętnie porwałabym ją na sesję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz